divendres, 7 de maig del 2010

SUPERACIÓ

Ara que tinc quasi trenta set anys, és quan m’adono de les moltes coses que encara no he fet.
Sempre, des de petit havia fet esport. Jugar a futbol era la meva passió. Fins que l’esport es va convertir en competició dura i pura, on nomes el resultat era important i on els medis justificaven sempre la fi. Que no era cap altre que guanyar.

Un dia vaig entendre que per guanyar no hauria de valdre tot, cops de colze , trampes malicioses i moltes altres coses que ara tampoc venen al cas.
Així que vaig avorrir jugar a futbol i vaig plegar. Tenia 20 anys i havia avorrit l’esport que feia mes de 10 anys que havia practicat. Vaig trobar-me estrany i vaig decidir practicar el “sillon- ball”. Amb poc temps vaig guanyar uns quilos de més que cada dia eren més difícils de treure i més fàcils de guanyar. Així, que durant un bon grapat d’anys vaig inflar-me considerablement.
Al fer els 30 vaig dir, PROU. Vaig començar una dieta controlada i vaig tornar a fer esport.

Al principi córrer a la cinta uns 15 minuts ja era suficient. Al meu costat corria un atlètic triatleta que semblava no cansar-se mai. Mentre jo pensava: mai podré córrer cap de les curses que aquest noi fa. Avui gràcies a la persistència, he aconseguit posar-me en forma i faig curses de fons, com 10 mils i mitjes maratons. Ara entreno a diàri amb el triatleta que abans veia com a inabastable per a mi, i qui sap si en un futur no molt llunya també compatiré en algun triatló amb ell.
Així que si esteu apostuflats al sofà, poseu-vos unes bambes i suor i KM.

1 comentari:

  1. MARIO SANCHEZ OLIVERA8 de maig del 2010, a les 18:44

    Este Dominio NIPIU, no pertenece a vosotros y por lo tanto estais creando serios problemas a quien lo tenemos registrados, si todo es nueva Era, BUENOS PENSAMIENTOS, Y BUENA FE, DECIDIROS DE UNA VEZ A CAMBIAR ESTE DOMINIO POR OTRO QUE VAYA BIEN CON VOSOTROS Y NO GENERE MALAS ENERGIAS, NO SEQUE DIRIA Mahatma Gandhi DE ESTA ACCION VUESTRA, "LA ACCION SE DEMUESTRA ANDANDO"

    ResponElimina

GRÀCIES PER DEIXAR EL TEU COMENTARI.