dissabte, 11 de juliol del 2009

QUADRES D'UNA EXPOSICIÓ - MÚSSORGKI.


No sóc cap expert en música clàssica ni tan sols sóc un gran aficionat a escoltar-la assíduament, però reconec que en moments concrets m’agrada escoltar-ne.
L’altre dia mentre feia cua en una oficina bancària, varen sonar unes notes que varen resultar-me molt familiars.
Quan era “jove”, a l’escola varen fer-nos fer un treball sobre un compositor de música clàssica i una de les seves obres.
A mi va tocar-me en MODEST PETROVICH MÚSSORGKI i la seva obra “ Quadres d’una exposició ”.
Així que quan vaig arribar a casa vaig tenir un autèntic desig de buscar el treball, que evidentment no vaig trobar, però el que si vaig trobar va ser la cinta de casset, sí, sí el casset, que jo ja tinc una edat!! I va ser un autèntic plaer escoltar el “ ball del pollets en la seva closca ” mentre recordava els bons moments viscuts a l’escola.
Així que si teniu curiositat per escoltar una mica de música clàssica us recomano “ els quadres d’una exposició” de Mússorgki.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIES PER DEIXAR EL TEU COMENTARI.