dilluns, 19 d’octubre del 2009

LA FESTA DELS SÚPERS.

Reconec que les grans aglomeracions de gent no és el lloc on normalment desitjo passar un dissabte de festa. Però aquest cap de setmana passat, vaig exercir de bon pare i vaig portar les meves filles a la festa del Club súper tres.
El divendres al vespre em feia una mandra de mil dimonis, però un cop allà, al veure que tots els nens gaudien d’una festa pensada només per a ells, vaig adonar-me que valia la pena el petit sacrifici que vàrem fer.
Cal dir, que tot i la molta gent que hi havia, l’organització va ser molt bona i tots els nens varen poder gaudir de les activitats. El concert dels protagonistes del club súper tres, al menys a la meva filla gran l’hi va entusiasmar i només de veure la seva cara de felicitat, crec que va ser una decisió molt encertada anar a la festa.
Així que voldria felicitar a TV3 per crear un espai pensat només per als petits de casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIES PER DEIXAR EL TEU COMENTARI.