dimarts, 11 de novembre del 2008

PETIT RELAT- LA MOSCA COLLONERA.

14:35, hora de dinar.
Davant meu, un meravellós tall de pollastre a punt de ser devorat, de sobte........Tsseee
Una mosca collonera reposa sobre la meva closca.
Primer molesta, a la segona envestida m’altera i a la tercera m’irrita profundament.
S’ha acabat!!!! Em poso el traje de justicier.
Un judici just, la declaro culpable, ha de morir!!!!!!!!!!
Després de vàries embastides, la torradora tombada i l’ampolla de vi a punt de trencar-se, Tsasssss!!!!!!!!!
La mosca jau sobre els fogons.
Hora de la mort 14:39.
Ara només em queden cinc minuts per netejar les entranyes de la mosca enganxades al vidre, i el pollastre ja és fred.

PD: No hagués sigut més fàcil obrir la finestra??????
La força ha vençut a l’enginy de la mosca, realment sóc més feliç????

Reflexionem-hi abans d’utilitzar el nostres instints més primaris.

1 comentari:

  1. Pobre mosca! Tampoc t'havia fet res, ella anava a la seva. jejejeje, però de segur que no era tan "collonera" com sóc jo!

    ResponElimina

GRÀCIES PER DEIXAR EL TEU COMENTARI.