dimarts, 9 de desembre del 2008

ENIGMES - CAPÍTOL 1

La bateria de l'Ignasi sona rítmicament, i al so de "aprendiendo a soñar" em fa volar la imaginació. El fum i la Noche del leeds m’acullen al meu refugi nocturn.
El Jack Daniels, una nit més, torna a ser el meu company de taula, mentre Emma , la cambrera del Vergós, se m’acosta i em diu:

Philemon, m’esperaràs quan....
ti..tit,ti..tit...

Dilluns 7:25 a.m.
Els somnis mai es fan realitat, si fos així els dilluns no existirien.
Bé, com ja sabeu, em dic Philemon, un d’aquells noms que et predestinen a fracassar, i en el meu cas, fins ara, no ha sigut una excepció.
Em carrego de coratge i surto del llit, obro l’armari i no hi tinc cap camisa planxada, un dia mes aniré arrugat com una pansa, obro la nevera i està igual que el meu compte corrent...BUIDA.
És igual,camí de la feina pararé en algun bar a fer un cafè.
El més trist dels dilluns no és que sigui dilluns, és tornar a la feina, on trobaré el meu cap amb aquella cara de peix bullit, i el seu primer bon dia serà:
Phil, les necrològiques per al migdia, va, que tornes a arribar tard.
Passaré per davant la taula de la seva secretària i em mirarà amb aquella cara de voler dir: que n’ets de desgraciat, i per acabar d’arrodonir el dilluns al matí, davant meu em trobaré en Josep,una barreja d´ET i " la niña del exorcista", que em dirà:
Què tal el finde?????
Per cert, treballo en un petit setmanari, que sobreviu gràcies a quatre subscriptors juràssic, dels quals aviat escriure la seva necrològica i que continuen pagant religiosament les seves quotes, gràcies a les quals continuem subsistint.
En l’actualitat, a part de les meves necrològiques, en cara de peix, m’ha assignat un apassionat article sobre la qualitat i varietat del semen de toro a Catalunya.
Així,que aquest matí, l’ompliré amb una visita al vaquer més important de la comarca.
El senyor Casanovas, president del gremi de vaques de Catalunya, és un home d’uns cinquanta anys i uns 120 kg, desprèn un forta barreja de perfum car i suor, del dia, això sí!!!
Viu en una fabulosa casa senyorial en un poble a no gaires quilometres d'aquí.
A l’arribar, em donen la benvinguda dos dòbermans, molt semblants a la seva dona, no pel seu físic, sinó per les males puces que gasten.
El senyor em rep i em presenta la Sra. Núria i els seus dos fills, Adrià d’uns 29 anys i Laia de 25, la veritat és que la seva cara m’és familiar, tot i que no aconsegueixo situar-los.
Em fan una salutació, com la que fan els nois que han anat a una escola de pagament i continuen fent-se confidències i rialles de complicitat com si ningú no els pogués veure.
Després de quatre preguntes que m’he preparat, escoltar les característiques que ha de tenir un bon semen i la importància del braguer de les vaques, marxo amb la sensació que avui és l’inici d’una nova etapa en la meva vida.


Continuarà
Propera entrega dissabte 13/12/2008.

1 comentari:

  1. Homeeeee!! Ara ens deixes amb la mel als llavis, no??

    Ara dissabte hauré d'estar pendent! Almenys no ens facis esperar fins el vespre, je, je...

    Ara, vols enigmes? Doncs mira, t'anuncio que properament tindràs una sorpresa.

    Que vagi bé!!

    ResponElimina

GRÀCIES PER DEIXAR EL TEU COMENTARI.